Ett dåligt försök

Jag gjorde ett (litet) försök att övervinna tröttheten.

Frågade syster om vi skulle ses över en kopp kaffe i stan. Hon ville äta, så då tänkte jag att jag kunde ge det ett försök jag också. Det var dags enligt klockan. Väl där beställer syster spagetti och köttfärssås. Jag valde sallad. I barnportsionsform.

- "Okej så du vill inte ha tre valfria tillbehör?"
- "Nej tack, bara sallad och kyckling".
- "Vilken dressing vill du ha?"
- "Jag tar utan tack".
- "I barnportion ingår en festis, vilken smak vill du ha?"
- "Jag dricker bara vatten tack".

Kände mig ganska dum. De måste tyckt att jag var dum i huvudet. Stor idé att äta ute om man ändå väljer bort allt? Dessutom åt jag bara hälften av kycklingen (men hon öste på som bara den!). Väl spenderade pengar med andra ord. Bra Felicia, bra.

...

Sitter återigen och försöker komma igång med plugget idag, men det är knappt någon idé :( Om en dryg timma måste jag cykla till jobbet. Deppig dag idag... Känner mig, v ä r d e-lös.


Kommentarer
Postat av: camilla

Du gjorde ett försök och det är ett rätt steg på vägen :) nästa gång fixar du att äta hela salladen:)får jag bara fråga när du lämnar mat är de för att du är så mätt eller har de med tankar att göra? (tänker på mig själv då jag också tenderade att lämna fast jag egentligen kunnat äta typ 5 portioner till)



Åå okey :/ hur länge har spyandet pågått? det är verkligen bra att du kämpar emot det för de skadar ju verkligen kroppen.

Ja jösses ja, lördagarna var verkligen heliga frö mig för då fick jag unna mig. jag satt hellre hemma framför tv:n med godis än att umgås med vänner:O de va typ de enda jag gladde mig åt på hela veckan..sorgligt de låter hehe^^



vad skoj med din uppsats:) lycka till! som du säger de e alltid krångligast i början. Men usch de eså mkt litteratur att läsa att bara de tar hela dagarna nästan :/



kraaam<3

2012-02-12 @ 16:22:04
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0