Asplöv

Idag har jag frusit som en liten hund. I tre lager på överkroppen. Jag ser mig omkring i föreläsningssalen och de flesta andra sitter med ett lager och verkar inte frysa.
När jag kom hem tog jag en lång, varm dusch, så jag blev helt röd på mage och fotrygg. Jag har dessutom bäljt i mig te för att återfå normal kroppstemperatur.
-
Jag rekommenderar inte att börja dagen med att spy upp frukosten. Kan ha bidragit till frusenheten.

Efter det har jag dock ätit två mål, och behållt två mål.
Jag hade inte behövt äta nu på kvällen, men tog en halv fralla ändå.

-
En abnorm trötthet kom ikapp mig när jag kom hem. Jag ser posten på golvet innanför dörren, men neglekterar den, måste samla kraft och gå förbi några gånger under kvällen för att kunna plocka upp den. Jag orkar inte ta tag i någonting - men det är lika ansträngande låta bli. Det är en ond cirkel och jag vet inte hur jag ska bryta den.


Kommentarer
Postat av: camilla

åå fy vad jag känner igen mig. Minns när jag pluggade förra hösten och jag kom till föreläsningarna i tre långärmade, fleecetröja osv o frös ändå medan andra satt i linnen:O fyy!



Tack hihi :D nää de e i samma stad så de tarkanske en halvtimme max att gå :)lagom långt bort hihi!



Magontet släppte igår, så skönt :) så nu är det bara att hoppas de fortsätter kännas bra :) tack <3

Kraam på dig<3

2012-02-03 @ 13:37:46
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0