Varför känns det då så fel?

Det har varit en ganska jobbig dag. Fick inte sova så mycket inatt och det gör mig extra sårbar. Känns tungt med skolan och inledande av C-uppsatsen. Fick en rejäl dipp på eftermiddagen som resulterade i en ångestattack. Avleddes med en tvångspromenad. Det fanns inget annat sätt. Det gör mig dock ännu tröttare, men det finns fördelar och nackdelar med allt.

-
Igår: Två mål in - två mål ut.
Idag: Två mål in.

Helt klart en förbättring. Jag vill ju inte spy.

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: camilla

två mål in och inget ut är bättre än inget, men du behöver mat och näring vännen<3



vet du vad ta chansen med dagvård för tro mig man kan aldrig inse själv att man har en ätstörning. det är svårt att förstå och snälla ta emot hjälp innan det går för långt<3



tack för dina magtips. De sitter liksom mer i mellanmagen och nedre delen :/ de kommer och går liksom, superjobbigt verkligen. men ska söka läkare senast fredag om de inte släpper.



hoppas du haft det bra idag?

kraam<3

2012-02-01 @ 20:33:44
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0