Bättre idag

Har haft en bättre dag idag. Jag såg till att det skulle bli en bättre dag.

Jag har flytt problemen idag. Flyr och tränger undan. Det är en kortsiktig lösning, men jag är ändå glad att jag kan ta till den ibland. Har fått en del gjort i uppsatsarbetet följt av lite shopping på kvällskvisten. Matmässigt - så har jag inga hungerkänslor överhuvudtaget - men för att jag lovade mitt stöd att äta har jag också gjort det. Frukost, lunch: halv portion soppa, och kvällsmacka. Jag har också undvikit kompensatoriskt beteende som inte är snällt mot magen...

Jag sitter i skrivande stund med min trogne kopp kamomillte. Det är något som jag försöker att dricka varje kväll, då jag har lätt för att få ont i magen, och det sägs ha en lugnande effekt. 

Godnatt till Er <3

Kommentarer
Postat av: camilla

de e skönt o läsa att du hade en bättre dag igår även om jag önskar att du skulle må toppen<3

bra att du äter trots att du inte har hungerkänslor, de ee väldigt viktigt. men förstår verkligen att de måste vara grymt jobbigt att inte kunna prata med någon om det :/ dert har typ vart a och o för mig, utan all stöttning jag har fått vette tusan hur de hade gått till en början. att bara kunna prata av sig sina känslor gör allt mkt lättare tycker jag. men har inte dina föräldrar eller vänner misstänkt något?:/du har inga planer på att berätta?



Åå du är så himla söt och rar:) blir alltid så glad av dina kommentarer<3 och jag tycker verkligen itne du e knäpp haha:Pjag blev glad av att du skrev ut det och jag går in o lägger till dig på fb direkt hihi :D vad kul :D



hur mår du idag? ska du göra något skojsigt?

massa pussar<3

2012-03-02 @ 12:51:03
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0