Det har inte gått

Hej.

Det var länge sedan jag skrev. Jag har inte haft det så bra.
Baljan rann över när jag för några dagar sedan fick reda på en sak som gör mig så arg, så arg. Rasande. Det är inget jag kan skriva här dock. Men det får mig att inte vilja vara en del av den här världen längre.  

-
Jag har frusit hela dagen idag. Så jag hackat tänder. Sitter och värmer mig med varm oboy nu, men kan inte dricka mer. Då kommer jag att spy, och det har jag redan gjort idag, så jag värmer bara händerna. Tänker att jag skulle ha druckit grönt te som vanligt istället. Känns som att jag borde gå och spy. Ska inte! :(


Kommentarer
Postat av: s

Jag var riktigt basisk när jag lades in. Antingen har jag skyhög puls eller mycket låg. Aldrig normal :P Min vilopuls kan ligga på 120 ibland...

2012-04-02 @ 08:44:58
URL: http://ziggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0