Intalar mig själv

Idag ska bli en bra dag, idag ska bli en bra dag, idag måste bli en bra dag. . .
-
Min dag har precis kommit igång. Och det - när jag har massor att göra! Uppsatsen som alltid finns med, tentaplugg, och hp-plugg. Det sistnämnda är dock en bristvara. Samma visa varje gång. Men jag hinner. Jag är bara 22. Jag ska gå klart den här utbildningen först. Klar om mindre än ett år!

Jag var som död imorse, snoozade två timmar. Haha, men jag antar att kroppen behövde det, efter några dagar med för-få-timmars-sömn. Har precis anlänt till bibblan, intagit en kopp kaffe (första och sista, måste vara snäll mot min stackars känsliga mage), och är nu reda att plugga några timmar framöver.

Koncentration. Motivation. Koncentration. Fokus. Motivation. Koncentration osv.


Kommentarer
Postat av: Anonym

2 som dog....

Jobbet går jätte bra, trivs som fisken i vattnet o allt känns gött. Hur mår du o vad händer?

Tack som bryr dig. Jag e ganska van vid att den e fucked, hehe. Puss söt

2012-03-07 @ 14:56:49
Postat av: camilla

Hur gick plugget? kroppen behövde nog vila extra :)



Åå men haka inte upp dig på det, tro mig de flesta får omtentor någongång. åå vad surt dock att du missade med så lite men håller tummarna för dig på lördag<3 fick reda på min hemtenta idag att jag klarat den vilket gjorde mig superduperglad:D annars går skolan bra, håller på med lite observationer och intervjuer nu så de e ganska skoj :)



haha så du känner med desperate är jag med cityaktuen, min absoluta favoritserie och jag har sett vissa vsnitt säkert 10 ggr haha xD :D



Tack fina och söta :) hoppas du har en bra dag? kraam<3

2012-03-08 @ 18:10:16
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Jen

Jo jag jobbar men inte lätt alltid. Arbetar både mentalt och beteendemässigt. Förändra tanke och handling. Oönskad viktnedgång som väckte lite sjuka tankar till liv igen, dick inte som tidigare så försöker inte låta det ta för stor del av mitt liv. Försöker äta så att jag orkar rent fysiskt och mentalt. Målet är att Komma tillbaka till sommar vikten då mådde jag sååå bra och trivdes i min kropp, levde och fungerade. Hade en undervikt då med men för mig handlar det också om att må bra mentalt. Inte ha ständig ångest och avsky den jag är och ser ut. Inget roligt liv.. Så visst rent fysiskt är väl BMI 19-20 det bästa men fungerar man och mår bra, äter osv så varför inte? Vi är ju alla olika byggda och fungerar olika:)



Vad har du själv för mål? Drömmar? Hur fungerar livet nu?



Hoppas du har en fin kväll!



Kramen

2012-03-08 @ 19:52:23
URL: http://Thejen
Postat av: jen

jag som skrev förra :)

2012-03-08 @ 20:01:47
URL: http://thejenna.blogg.se/
Postat av: jen

usch du verkar ha det tungt.. Hur mår du?



Kram

2012-04-26 @ 21:05:00
URL: http://thejenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0