Promenad

Idag har jag haft en förhållandevis bättre dag, och imorgon ska bli ännu bättre.

Inställning och Motivation.

Jag tror att jag upplever den här dagen som bättre, mycket tack vare att jag kom ut på en promenad. Det var så skönt! Jag har inte tagit mig ut på en lägre promenerat på över en vecka. Jag mår bra av att promenera, det får mig att lämna allt, det är som terapi. Jag ska försöka ta mig ut imorgon igen. Jag har redan bestämt att jag ska vara ledig, låta alla måsten vila, och bara vara. Låta det få bli en bra dag. 

Nu, helig tid! Desperate. 


Kommentarer
Postat av: camilla

Blev det en ra dag? hade du en fin födelsedag förresten?:) firade du? presenter?:D



ÅÅ men du e som jag då, har alltid haft lätt för mig i skolan, bra betyg, duktig i idrott osv men jag märker själv att jag sänkt kraven på mig själv o de e ganska skönt (även om jag såklart har höga krav jämfört med andra kansek fortfraande)



Hur mår du idag?:D

kraamkalas<3

2012-03-15 @ 15:01:43
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Anonym

hmm 2 år sen är det. Det går braa braaa, o spy händer YTTERS sällan, längesen, kan nog nästan säga att jag slutat.



gumman då...det är inte fel att be om hjälp, du måste ta hand om dig själv.. :( du klarar av det här!

2012-03-17 @ 09:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0